zondag 18 december 2016

its the most wonderful time of the year

 laatste kerstkaartje voor dit jaar
gebruikten matrialen zijn allemaal v stampin'up
basiskaart:crumb cake 13.2 cm x21 cm gerild op 10,5 cm
van real red oplegkaart van12,9 cm x10,2 cm
oplegkaartje crumb cake 9,5 cm x 12,6 cm
Met versamark de tekst gestempeld met de stempelset Wonderful Year
met real red glitter bestrooid en met heattool verwarmd
de kerstmuts ( jolly friends stempel) heb ik met versamark op real red papier gestempeld en toen ook bewerkt met real red glitter embossing poeder toen uitgestanst met de jolly hat builder punch
de rand van de muts en het bolletje heb ik op white whisper papier gestempeld met black basic inkt
dit alles heb ik met dimensionals op elkaar geplakt
met de fine tip glue pen heb ik nog een glitterrand gemaakt op het real red oplegkaartje
binnenkant kaart  tekst gestempeld met basic black uit dezelfde stempelset wonderful year
Voor iedereen die mijn blog volgt
fijne kerstdagen toegewenst en een goed,gezond 2017!



2 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Relinde en uiteraard wens ik jou ook een mooi 2017 toe met veel creatieve uitspattingen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen