vrijdag 28 december 2018

Bloghop Team Utopia Voorjaarscatalogus / Sale-A-Bration folder


Welkom op mijn Blog,

Leuk dat je komt voorbij hoppen!
Kijk,geniet,doe inspiratie op,

 Ik laat jullie de bundel FLORENTINE FILIGREE  zien


De bloghop wordt  georganiseerd door Team Utopia, Stampin’ Up! demonstratrices!

Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! Annual catalogus 2018/2019 en de Spring/Summer catalogus en Sale-A-Bration 

Een Prachtige set om achtergronden mee te maken


De Stamparatus is hiervoor ideaal te gebruiken














                                                                                                                                                                                             

Gebruikten materialen zijn oa,Tranquil Tide papier en inkt,Powder Pink papier en inkt,Whisper White papier,Fresh Fig Inkt en papier,TincedFaceted Buttons,Share what you love artisan pearls,tombow lijm,Stampin'Trimmer,Circelpons 2",Tailored Tag Punch




                                                         Hier ga je naar Karlijns blog

11 opmerkingen:

  1. Ik wist even niet met welke set je ging werken, maar wat is hij gaaf Relinde. Super setje, gaat op mijn verlanglijstje. Jij hebt er mooie kaartjes mee gemaakt. Fijne jaarwisseling groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combi, vooral het kleurverloop van de ondergrond van een van je kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Relinde, maar ik ben niet anders gewend van jou ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Oei ik zo had ik de set nog niet gezien erg mooi zo... Succes met de hop, ik hop nog even verder

    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten Relinde! Ga deze set toch maar op mijn lijstje zetten denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten! Ik vind het zo gaaf hoe de stempels in het framelit passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw...prachtig Relinde!! Ideetje voor workshop!

    BeantwoordenVerwijderen