vrijdag 15 juli 2022

Stampin'Hop! Sale a Bration

Welkom op mijn blog

Leuk dat je voorbij komt hoppen,kijk ,Geniet en doe inspiratie op!

Iedere 3e vrijdag van de maand word er een Stampin'Hop! gehouden ,deze keer staat in teken van 

Sale-A-Bration

Wat is Sale-A-Bration ? dat is een speciale folder waaruit je producten mag uitzoeken ,

Bij een bestelling vanaf  €60,00  mag je iets uitzoeken ,bij €120,00 2 producten enz enz

geldig in Juli En Augustus!

kijk hier de sale a bration folder in👇

SALE A BRATION FOLDER

Ik heb het  Rings of Love DSP gebruikt en de leuke Hippo's



Hoppen jullie ook  langs de andere dames!

1. Ingrid Nellen - InkyCards.nl
2. Leonie François - www.prulleke.nl
3. Stampintime met Relinde
4. Ingrid Heijnen - www.korucreativitijd.nl

   Door op de plaatjes te klikken kom je in mijn online shop👇👇

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! Het Rings of Love dsp wordt mijn volgende SAB beloning! Gaaf hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat Rings of Love papier is inderdaad ook prachtig! Je verhuiskaartje is mijn favoriet van deze twee.

    BeantwoordenVerwijderen